Pravidla nákupu

Platba předem převodem

Zvolíte-li platbu klasickým bankovním převodem, automaticky vám na e-mail pošleme údaje k platbě. Po připsání platby na náš účet Vás informujeme mailem a květiny Vám následně zašleme, nebo dodáme na Vámi uvedenou adresu.


Při platbě převodem předem:

* může být termín dodání ovlivněn termínem uhrazení platby (zboží expedujeme až po připsání platby na náš účet)
* je třeba, aby byla částka připsána na náš účet nejpozději do pěti pracovních dnů po potvrzení objednávky, v opačném případě ji lze považovat za zrušenou
* při osobním odběru zboží, je nutné předložit doklad totožnosti (občanský průkaz, pas)


Osobní vyzvednutí

Vždy je zdarma. Další velkou výhodou je časová nezávislost na doručovateli. Jakmile je zboží na prodejně připraveno, dostanete od nás e-mail a sms s potvrzením, že si ho můžete vyzvednout. Na vyzvednutí máte celé tři pracovních dny, počínaje následujícím pracovním dnem od obdržení potvrzení.

Po uplynutí těchto třech pracovních dní je zboží uvolněno do volného prodeje. Toto zboží není možné rezervovat, ale než bude svezeno zpět na sklad, lze ho zakoupit ve volném prodeji i bez objednávky, a to za aktuální cenu na webu.


Obchodní balík Česká pošta

Česká pošta garantuje doručení následující pracovní den, po podání zásilky. Pokud vás doručovatel nezastihne na místě určení na první pokus, ponechá vám upozornění v poštovní schránce a zásilka zůstane uložena na vaší dodací poště.
Informace k doručení zásilky

* nezastihne-li vás doručovatel na uvedené adrese, upozorní vás výzvou na uložení zásilky na poště
* výzva, kterou naleznete v poštovní schránce, obsahuje i kontaktní informace (telefon) na poštu, kde máte zásilku uloženu
* můžete požádat o opakované doručení uložené zásilky běžnou doručovací pochůzkou na určitý den

Pokud si zásilku nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odeslána zpět odesílateli.
Víte, že si můžete

* nechat konkrétní, již uloženou zásilku přeposlat na jinou adresu
* nechat již uloženou zásilku přeposlat na jinou poštu v okolí
* zřídit službu Dosílka a nechat si přeposílat všechny vaše zásilky na jinou adresu
* prodloužit úložní dobu pro vyzvednutí zásilky

Bližší informace na webu České pošty v sekci Služby pro příjemce a adresáty.